Elfgrn [silindi] o kanama geçmez anam en v erken 25-30 gün oluyormuş oda erken biterse valla Allah yardımcın olsun bacım inşallah çok uzun sürmez
[silindi] Tgbtn Benim dikişler içeride problem keşke dikişler olsa pedin yapmış olduğu pişik ve tahriş 😫
cahillesohbetikestim [silindi] ay inşallah ufak tefek 15 gün anca sürmüştü hatta korkmuştum erken bitti diye ama normalmiş 😅
naynini [silindi] 19.gundeyim, hala var… O ilk zamanlardaki gibi değil tabi ki… Pedi en kucuk boya aldım. Ben de dikislerim ne zaman geçecek diye bekliyorum 🥲 hala rahat oturamiyorum…
[silindi] naynini Dikişim bazen çok sızlıyor bazen hiç sızlamıyor o bölgeyi sürekli kuru tutmak imkansız Allah yardımcınız olsun cidden zor
EzgiEflin 12.gunum benim de bazen azalıyor bazen artıyor ve parçalı geldiği günler oluyor. Bu normal midir
[silindi] EzgiEflin Normal canım pis kanı bu şekilde atıyoruz benimde öyle bazen çok az kanama oluyor bazen çok Göbek masajını yaptığım zaman artıyor kanama aslında sürekli yapsak erken bitecek
naynini [silindi] 27den selamlar,bitti gitti çok şükür acı ağrı sızı… Çok şükür iyiyim 😊 olabildiğince kuru tutmak önemli cidden, hiçbir şey suremedim zaten batikon hariç. Sadece uzun ve sarsıntılı araba yolculuklarında biraz ağrım oluyor…