Gzddde 2 aylık bebegim var sürekli yeşil sarı arasi çok kötü kokulu kaka yapiyo önceden böyle bisey yoktu. Bu kaka normalmi bilmiyorum sizde ki kakalarda bu şekilde mi merak ediyorum
bal_cocuk Gzddde koku varda doktora bi görünün. Benimkide 2 aylık yeşiller sarı arasında gidip geliyoruz ama koku yok
Semaaa39 bal_cocuk nasıl koku yok acaba? Benim bebeğimde 3 ayı doldurcak genelde sarı turuncu tarzı oluyor ama çok yapınca illaki koku oluyor 1 aylık olduğundan bu yana hep var gibi sanki? Sıfır kaka kokusu mu olması gerekıyor acaba?
Gzddde Semaaa39 benimde bebegim 1 aylıkken hiç koku yoktu ama şimdi çok kötü kokulu kaka yapiyo normaldir anlayamıyorum :(
bal_cocuk Semaaa39 hayır hayır sıfır değil azda olsa benimkisinde de oluyor çok yapınca ama genelde koku almıyorum mesela ben
almilabuss Hanımlar kokusuz kaka olmaz. Sadece bebeklerin kakası ağır kokmaz. Aşırı yeşermiş bir kaka yapıyorsa ve ağır kokuyorsa bebeğiniz üşütmüş olabilir. Ama arada yeşil sarı karışık yapıyorsa bu yediklerinizden olabiliyor.