Mara-Asya1 Merhaba anneler kızım 7 ay 17 günlük grip burun akıntısı öksürük ve ara ara ateşi çıkıyor neler önerirsiniz. Hastaneler çok kalabalık evde doğal yöntemlerle iyileştirmek istiyorum var mıdır öneriniz teşekkür ederim şimdiden 🙏
Aysgllylcn Mara-Asya1 canım bekleme derim evde öksürük varsa hırıltı çok yakında olur bronşite çeviriyor çünkü doktora gösterin ıhlamur verebilirsiniz tavuk suyuna çorba şuan bizde hastayız
Asafsbn Mara-Asya1 öncelikle geçmiş olsun. Ihlamur demleyip verebilirsiniz . Peteklere su koyun evi sürekli havalandırın göğsünü ve sırtını sıcak tutmaya çalışın ben sürekli havlu koyuyordum baş ucuna soğan ve karanfil koyabirsiniz. Onun haricinde doktora götürdüğümde annelerin en büyük hatası burnu sürekli açmamak dedi . Günde 6 7 kere açıp birde pollovit c vitamini almamı istedi o günden beride c vitamini veriyorum. Soğuk hava makinesini çalıştırıyorum.
Asafsbn Mara-Asya1 sağlık ocağına bir baktırın en azından ciğerlerine inmemisse yönlendirmeye pek gerek duymuyorlar
Mara-Asya1 Aysgllylcn yaa çok geçmiş olsun size de ,yarın gösteririm o halde doktora 😔inşallah bronşit olmaz
Mara-Asya1 Asafsbn peteklere su koyuyorum buhar makinasida aldım oda için burnunu uzun zamandır açmıyordm ama bugün baya açtım deneyecegim bakalım olmazsa doktora götürürüm cok tsk ederim🙏