Benım bebegımde oyleydı çıglık çıglıga olurdu,suan 3 aylık hala gazı var ama cıglıgı basmıyor ıkınıyor krndıdı cabalıyor artık,her gun gun saydım 3aya gırsın dıye muthiş yıpranmıştım .dr sut alerjısı olabılır sut ve sut urunlerını kes dedı,kestıkten sonra muthiş bir rahatlama geldı sen de kesmeyı dene ıstersen alerjen bi bebek olabılır