Bebegimm1 Gmzce 11 aylıkken geçti bebeğim fakat kendi istediği için şuan 2 yaşını geçti gündüzleri uyumaz gece kesintisiz sabaha kadar uyur
RumeysaMom 2 yaş 3 aylık istesem ikinci uykuyu bırakır ama ben 3 e kadar devam ettirmeyi düşünüyorum bazen öğlen uyutmuyorum gece yine uyanıyo sabah gene aynı saatte kalkıyor uyutsamda aynı uyutmasamda 7 de ayakta
Mavis34 Gmzce aslında 18.ayda geçmesi gerekirmiş ama bebeğinin fizik tedavisi oldu 1.5ay tam uyku saatine gelince tüm duz3n bozuldu yaşına girmeden tek uykuya geçtik malesef