tugbac ben ilk kez kullanmıştım oksuruk icin gittim asil zaten burun akintisinoksuruk sikayetiyle onu verdi ama gelmedi bize cunku bronsitmis bizimki sağlık ocağı doktoru anlamamış maalesef hastanede yattik sonra bronsitten. Belki normal oksuruge iyi geliyordur recetede yazıyordur nelere iyi geldiği okuyun isterseniz