Nasıl uyanıyor ya ağlıyor mu mızıldanıyor mu ? Benimkinin kırkı cuma çıkıyor daha ama uyandırmasam akşam ondan sabaha 6ya kadar uyuyacak. Şekeri falan düşecek diye korkumdan rüyama giriyor sürekl kontrol ediyorum baygın mı nefesi var mı diye. İlk çocuğum deneyimim de yok. Kendim iki üç saate bir besliyorum ama o da zorla yani hemen geri uykuya dalıyor kafayı yicem artık keşke acıkıp kendi uyansa🥹