Bencede ne kadar erken yapılırsa o kadar iyi bebek ayaklarını çok hareket ettirmeden, gözünü çok açmadan yapın biz 40 günlüğe girdiğimiz gün yaptık sargı beziyle beraber bir gece kalsın dedi doktor hiç bir şey yapmayın. Sabah sargı bezini çıkardık hafif şiş ve kanlı olacak korkmayın bir haftaya düzeliyor her şey bebek hiç anlamadı sadece sabah sargı bezini çıkarınca bir defa çişini yapınca ağladı o kadar. Bende ameliyathanede yaptım daha steril alan olduğu için sağlıkçıyım kendimde doktordan rica ettim içeri girdim ellerinden tuttum sürekli konuştum 15 dk sürüyor zaten tüm işlemeler.ilkin İğneyi vurunca ağladı bide alttan bacaklarından tutuyorlar o yüzden biraz tedirgin oluyorlar o kadar yoksa ağrı hissettikleri yok.