Melesss yarım saati biraz geçti sanırım. Hemen fark etti aynı gece. İkinci günden sonrası ise inanılmazdı. Horlama bitti, uykuya dakış hızlandı, beslenme rahatladı. İyi ki olmuş dedim yani. İnşallah sizin kuzunuz da rahatlayacak annesi, korkmayın. Eşim anestezi teknikeri bu arada. Kızımın uyutmasını kendi yaptı ama ameliyathanede kalmadı benimle bekledi. Sizinki de kolayca geçsin inşallah.