Bebeğim 7 günlük kakasını yaparken çığlık çığlığa ağlıyor gaz sorunu diye düşündük doktor gaz ilk haftalar olmaz yanlış bir düşünce o gaz damlası pek vermeyiz bir ayda dedi ama böyle ne yapacağımı şaşırıyorum internetten bakıp kimyon çayı denedim rahatlattı ama sonra vicdan azabı çektim çok küçük belki bağırsaklarına bir şey olur diye. Var mı aranızda yeni doğmuş bebeğini rahatlatan bitkisel çözümleri olan? Kendi yiyip içtiklerime dikkat ediyorum bu arada, gaz yapacak bir şey yememeye çalışıyorum rezene çayı içiyorum devamlı ama bebeğe yapılabilecek bir şeyler varsa onu arıyorum