ervakusunannesi Hanımlar grip olmuşum dalgınlıkla eşimin verdiği nurofeni içtim elim ayağım tutmuyordu, emzirirken içen var mı ya çok sonra jetonum düştü. Kızım da grip ondan da bana geçti 😭😭
Liyaveannesi ervakusunannesi içilmiyor diye biliyorum canım bebeğin kaç aylık bişey olmaz inşallah,bol su iç
Kevser472 Ben içtim valla bebeğim 3 aylıkken çok şükür bişey olmadı internete de yazarsanız nurofeni emzirenlerde içebilir yazısını görürsünüz
Kaptan03 ervakusunannesi bende içtim canım doktorda içebilirsin demişti bende yatmadan önce hep aldım..