Endegerlimoglum 2 bebem var. ne evde yapabiliyorum agda ne de bırakıp kuaföre gidebiliyorum. merak ediyorum eve çağıran var mi ne kadar ucret aliyorlar?
Deletedmom_110 Endegerlimoglum kuzum ben saç kesimi pedikür kaş bıyık 1000 tl dedi şaka gibiydi cumartesi anneme gidicemmm orda yaptıırcammm
delirmeceler Endegerlimoglum ikizlerim var ondan öncede kuaföre pedikür dışında hiç gitmedim ağda yerine makina kullanıyorum genç kızlığımdan beri saçlarımı kendim boyayıp kendim kesiyorum ama normalde kesime 100 alıyorlarsa şuan 300 alıyorlar artık 2 değil 3 katı fiyatla geliyorlar
Endegerlimoglum 2811uraz sormasınq sorarim da eve gelince nasil oluyo merak ediyorum belki onu da ogrenirim dedim burdan
Deletedmom_110 Endegerlimoglum evet ne gerek var gidip ysptırıcam aşırı yani 500 dese tamam 1 bin ne ya
Cocolingo Endegerlimoglum yapan kişiye göre değişir kuaför değilde sadece ağdacı olup evlere gidenler oluyor çevrenizde varsa bir araştırın
delirmeceler Endegerlimoglum istanbulda bildiğim kuaför yok ama antalyada kardeşimin eşi fazlasıyla çağırır şuan çarpı 3 istiyorlarmış küt saç boyama 700 tl🫣
Mdngny Endegerlimoglum bekarken bı abla vardı dükkanı yoktu sadece evlere gidip ağda yapıyordu normalden az ücret alıyordu ben onu cagiriyordum
ReisinKizi delirmeceler ×3 mü 700. Ben yerinde 900 e boyattım sarıya tabi ama. Ben mi yolundum yoksa 🤐
Dellengec Dükkanı olmayıp basit usül vergiyle çalışan ya da tamamen vergisiz çalışan :) onlarca kaş bıyık ağda işi yapıp eve gelen insanlar var. Sorun soruşturun illaki vardır etrafınızda.