Oglusum5357 emzirmekten sakın vazgeçemeyin. Az da olsa emsin. Sağın da çıkanı da içsin. Ve inanın daha çok başındasınız emzirme sürecinin. Süt 2-3 ayda terbiye oluyor Çene kasları da henüz güçsüz. Bebekler kolaya kaçmak için yer arıyolar biberondan çekim daha kolay çünkü.
Meme mama şeklinde beslendi benim kızım. Neler yaptım süt artsın diye, doyuracak kadar artmadı az az arttı ama azalmadı da. Bence hem emzirin hem sağın. Ne kadar olsa o kadar kâr. He olmazsa da nasibi buymuş diye düşünün. Sonuçta nasibini biz belirlemiyoruz.