Miran1306 Bebeğim 14 aylık beşiğine koyduğum an ağlıyor zaten ürkek bi çocuk benden ayrılamıyor ne yapmam lazım kızlar akıl verin lütfen 😕
Miran1306 Miran1306 küçükken yine anne yanındaydı ama ayrı yatardı şuan karyola beşiğinde uyumak istemiyor
K77 Miran1306 bende şimdi yanımda yatırıyorum eşim yok aynı yataktayım sorun olur mu ki böyle ileride 3 aylık daha
Endegerlimoglum Miran1306 bu gerçekten zaman isteyen bir şey sabırla alıştırmaya çalıştırmalısınız gün içinde uyku dışında sık sık beşiğe koyun orada vakit geçirmesini sağlayın
Miran1306 K77 ben hiç yatırmadım yanıma ama beşiği sevmedi gece yanıma alıyordum emzirmek için öyle uyuyordu alıştı sanırım siz alıştrmayın ama
Endegerlimoglum Miran1306 belki uyku arkadaşı yardimci olabilir cocuklar cok seviyo. benim oglum ozellikle onsuz yapamiyo kendini yalnız hissetmiyo