Tuu ben ısırınca anlatıyorum, memeyi ısırırsan uf olur ememezsin diyorum. Genelde anlıyor. Bunu söylememe rağmen ısırmaya devam ettiği zamanlar da oluyor tabi. Öyle yapınca da ısırdığın için emmek yok artık diyorum kapatıyorum memeyi. Dişleri yokken de ısırmaya çalışıyordu ilk çıktığı zamanlarda. Şimdi pek ısırmıyor artık.