Oykubebek Hep vucudu ve alni 37 derece bazen olur 37.4. Derece cogunlukla. Neden olur ki :( sanarsin cocuk yaniyor ama ölcumde 37 genelde
Deletedmom277 Oykubebek ateş ölçerinizde sıkıntı olabilir ya da kalın giydiriyorsunuzdur ondan da olabilir
asocialmom Oykubebek benim kız da öyleydi 6 Aydan sonra 36,5 ları gördük nedense hep 37 37,5 arasıydı ateşi ama hasta filan da değildi
Oykubebek Deletedmom277 belki kalin olabilir haklisiniz. Biraz daha ince deniycem tesekkur ederim sagolun