Biz de 19 günlüğüz, aynı sorunları yaşıyoruz. Uyku uyuyamıyor kızım bu yüzden, tam uykuya dalıyor 15 dakika sonra sancıyla uyanıyor. Öyle bir ağlıyor ki hastaneye gitmemek için zor tutuyorum kendimi. 5 gün önce biogaia’ya başlamıştık acaba o mu artırdı sancıları, probiyotik sonuçta bakteri. Hiç başlamasak da böyle olur muydu, daha mı kötü olurdu yoksa yine bu kadar kıvranır mıydı kafamda deli sorular. Bu günler geçecek diyerek avutuyorum kendimi. Yoksa o ağlıyor ben ağlıyorum. Ona yetemiyorum bakamıyorum ağlayınca çare olamıyorum diye. Çok zormuş.