Bebegimkq bebeği gözlemle aşırı kola bağımlısıyım ben öyle böyle değil 3 ay dayandım ama canım çok çekti içtim gaz sorunu hiç olmadı şuan 7 aylık hala içiyorum malesef yapamıyorum çünkü kolasız gram gaz sorunumuz olmadı he olsaydı mecbur dayanırdım sanırım mesela Bi önceki bebeğim kolikti ilk 3 ay 4.ay kola içtim yine😂baktım kolik olmasına rağmen öncesinde gram etkilemedi yine içtim, 😂😂