Busraucarer ben de peçete ile alıyorum kuruluk gorursem serum sıkıyorum. Kulak cubuguna bebeyağı sıkıp ıcıne sokmadan sılıyorum daha guzel temızlenıyor gün guzune cıkmamıs az içerde kalan kirleri siyah saç tokasına peçete sarıyorum çok huzursuz etmedne fazla ıcerı gırmeden dısarı cekıyorum 🌸