Oglum 11aylik oldu 4mart itibariyle bu iki haftadir gece 9da yatiriyorum yattiktan 15dk sonra 20dk sonra aglayarak kalkiyo sanki korkmus giibi 12den sonrada yatiyrum yanina yine kalkip agliyo emiyo fln niye boyle oluyo gunduz biseyden mi etkileniyo anlamadim gulup egleniyoruz halbuki