Benim de bebegim 40 gunluk. Yeter ki uyusun da nasil olursa olsun diye dusunuyorum ben. Genelde 3aya kadar bir aliskanlik edinmedikleri soyleniyor. Hafif salinimla, kucakta pis pisla, yanak yanaga ninniyle her yolu deniyorum. Bebegi emzirip yataga koyuyorum kendi kendine uyuyor hikayesi bizim evde de gecerli degil. Uzmeyin kendinizi. Bebeginiz uyusun buyusun disiplini sonra verilir.