Yagmurrrtt Doktorumuz 5 6 dozluk olanı önerdi 7. Ayda baslanacak ama bukadar fazla aşı yani bilemiyorum nekadar iyi parasini da geçtik 2 doz yetmiyormu bize aşının tribünü çizdi elimize verdi bu doktorlar nedenboyleler
Berilsmom13 Yagmurrrtt biz 11. Ayda ilk doz bexsero olduk 13. Ayda nimenrix+bexsero olduk 24. Ayda tek bexsero olucaz ve biticek. Abartmış doktorunuz sanki
papatyam-34 Yagmurrrtt Bizim de toplam 6 doz aşı ama 3 kerede vuruluyor yani 3.5 5.5 13 aylık iken olcak hem nimenrix hem bexsero %50 bexsero %50 nimenrix oluyor acaba size de mi öyle
Minikannesi9 Yagmurrrtt Ben 3.5 ay bexsero ve 7. Ay nimenrix yaptırdım ikisininde son dozları kaldı 13. Ay bexsero 14. Ay nimenrix yapıp bitirecem bende de toplam 5 doz olmuş oluyor.