Cananfth Oğlum hastalandı nezle oldu burnu akıyordu sürekli temizledim şimdide bi öksürük var ara ara hırıltı yok balgamlı öksürük geçermi götürsemmi doktora hırıltısı yok ama bilemedim çoğalırımı bişeyde içiremem napsam bilemedim
Aycannnn 2 aylik bebeklerde öksürük hırıltı ve hapşirma normal diolar benim kızımda 2 ay öyleydi neredeyse burnuda akiodu sağlık ocağına görürdüm daha iko aylıkken şurup verdim kızıma geçti sonra zaten