Teomom1 Dunyamoldun ben çok memnunum. Gaz ya da kabızlık yapmadı. Tabii bebekten bebeğe değişim gösteren bir konu bu mama olayı.
Busra9528 Dunyamoldun bende en başından beri kullanıyorum çok memnunum gaz vs hiç sıkıntı olmadı çok şükür
kolonyalimendil Dunyamoldun biz kullanıyoruz bi ara kabızlık yaptı ama çabuk toparladı zaten başka mama kabul etmedi
Melifah_35 Valla SMA comfort-optipro Hipp organic combiotic Aptamil Hepsini kullandım en iyi bebelac gold geldi hem kilo alımı iyi hemde gaz ve kabızlık yapmadı