BusraaArden Kızlar 2 gündür aşırı diş ağrısı çekiyorum. Sabah doktora gittim iltihap var diye çekmedi. Antibiyotik ve dexofen verdi. Netten baktığımda kullanilmaz emzirme döneminde yazıyo. Kullanan var mı aranizda ? Tereddutte kaldım.
durukusunannesi_ BusraaArden emzirme döneminde kullanılmaz parol sadece dexofen arvelesle aynı diye biliyorum ben içmeyin bence
BusraaArden durukusunannesi_ doktora özellikle söyledim emziriyorum diye bunu bile bile neden versin ki anlamış değilim