Merhaba arkadaşlar kızım 6 aylık ve yavaş yavaş ek gıda denemelerine başladık,
Fakat bu aralar çok huysuz yatamıyor yediğinin bir kısmını çıkarmadan yatamıyor yada yediği agzıns geliyor ek gıda ile mi ilgili yada reflü belirtileri mi var
Yedirdikten sonra bi süre gazını çıkartıp 10 dk yakın dik tutuyorum ama yine aynı..