Sonsuz32 baba babıldama ile karıştırılıyor bence benim oğlum bababababa diye dolaşıyordu ortalarda ama babasına falan değil.
Bilinçli olarak seslenmesi ilk anne oldu 18 aylık şu an son 2 aydır falan babasına baba demeye başladı 😂
Babadan önce geeh geh diyodu gel demek yani