Benimki 9 aylık 8 aylıkken azaltmaya başladım mesela saat 22:00 uykuya geçtiyse yarım saat 1 saat sonra uyanıyodu tok olduğuna emin olduğum için alıştırma bardağı ile su içirip emzik verip kucağımda pışpışlayarak geri uyuttum. Gece 3 te uyanıyordu genelde o zaman emzirdim acıkmıştır diye.. sonra 5:30 yada 7 de uyanıyordu ilk zamanlar o zamanda emziriyordum 1-2 defa emzirmek normal demişti doktorum. Ama bu süreçten önce saat başı emiyordu ve kısırdöngü haline gelmişti. 2 hafta bu şekilde büyüme atakları dışında sorunsuz ilerledik. Şimdi gece 1 defa uyanıyor yada hiç uyanmıyor dün aralıksız 10 saat uyudu mesela maşallah diyeyim 🥹 Darısı size inşallah..