Kızlar merhaba kızım 3 yaşında tuvalet eğitimine başlayalı 1.5 ay oldu zaten geç başladığımız için hemde kendi isteğiyle oldugu için çiş konusunda hemen adapte oldu hatta artık kendisi gidip yapıp temizliyordu derken şu 1 haftadır sürekli altına kaçırıyor 🥺 geçen gün uyurken rüya gördü sanırım baya korkmuş ve ağlayarak uyandı tekrar yatmak istemedi böyle feğişik bir haldeydi ondan sonra zaten böyle oldu. Acaba o gece korktuğu için etkilenmiş olabilir mi? Öyleyse ne yapmak nasıl davranmak gerek var mı böyle bir şeyle karşılaşan yardımcı olursanız sevinirim.