balkizimbebegim Leviathan tanıdığım 2-3kişiye çıktı belki daha fazladır bianda aklıma bu kadar geldi nasip bence daha önce ablamlar yazılmıştı çıkmadı şimdi biz yazıldık inşallah çıkar hayırlısı
sarmaliklahana Aselzumra23 aaaa o nasıl oldu. Daha ucuza mı geliyor daha pahalıya mı 🙄 Tam olarak detay verebilir misiniz acaba
Aselzumra23 Leviathan Evet ablamn kayinbabasina çıktı Ablamlar ödedi borcu bitince de kayinbabasindan aldılar tapuyu
Aselzumra23 sarmaliklahana 3+1 lerde Tapu olmadan satış yapılabiliyor çıkan kişiye 20 bin verip aldık 2 yıl sonrada indirim geldi tamamen aldık 200 bine falan gelmişti toplamda şuan 800-900 bin tl
Doruk-_ Leviathan bizim son çekilişte çıkmıştı eşime dedim yapalım şans çıkar dedim çıktı Antalya için başvuru yapmıştık biz ama ne olacağı belli değil daha ses Seda yok