Hilal_34 Merhaba arkadaşlar 44 günlük bebeğim var ne gündüz nede gece yarım saat en fazla 1 saat uyuyor ve emmek istiyorum her uyandığında sütüm var kilo alımı herşeyi yerinde ama ben bu kadar az uyuması sıkıntı olur mu diye korkuyorum ben hiç alamıyorum uykumu ama o her uyandığında sanki saatlerdir uyuyormuş gibi açıyor gözlerini?
Belina Her bebek doğası gereği Farklı bence çünkü benim bebeğim ilk 40 gün emzirip yatırdığım an uyuyordu. Şimdi bir buçuk aylık, kolik diyorlar çok gaz sıkıştırıyor zor dalıyor daldığında da uyanmak bilmiyor.
Belina Benim kuzum mesela 3-4 saat uyuyor doktorlar 2 saatte bir emzirmemi söylemişti kilo alımı için ama iki saat sonra uyandırınca memede uyukluyor emmiyor ille kendi ayılması lazım. Ona rağmen gayet iyi kilo alımı dert etme uykuyla alakalı değildir. Uykusuzluğu sadece seni yıpratır maalesef 🥲