Egeninannecigi 1 aylık bebeğimi dün sünnet ettirdik ilk gün çok ağladı fitil verdik bugün biraz daha sakin ama pipisi hala şiş yaptıran anneler tecrübelerini paylaşabilir mi? Endişeliyim biraz ilk bebeğim 😭