Gokce_anestezi mrveefe12 Yapılır ama uzmanlar 2-6 yaş arası fallik dönem olduğu için önermiyorlar.Ya 2 yaş öncesi (ne kadar erken o kadar iyi ) ya da tam bilinçlendikten sonra yani 6 yaş sonrası diyorlar.Bilginiz olsun 🙏🏻
Gokce_anestezi Durukusunannesii 40 günlük ve 2,5 yaş çok farklı dönemler ama(bir bilinçsiz dönemken diğeri yarı bilinçli dönem) .40 günlükken olmasını önerirken uzmanlar 2 - 6 yaş arasını önermiyorlar 🌸
oglumubeklerken Mrt06 3 Ay 5 gunlukken Sünnet ettirdik, şu an 14 buçuk aylık, 1 haftada tamamen iyilesti ve bir daha asla bir sıkıntı yaşamadık bin şükür
Aselllll Mrt06 yok canım cok rahat gecıyor kardesımı dayımın oglu nu ablamın oglunu yenı yaptırdı 11 aylıkken gayet rahat gectı
Zuzua 2yas 7yas arasi onermiyorlar pskolojik acidan . Bn 1.5da esimi zor ikna ettim . Harektli oldgu icin srun yasadim kanamasi olmustu.
Durukusunannesii Gokce_anestezi yalnız ben bayan yapilabliyomu diye sorduğu için erkenmi anlamında anladm oyuzden bu cevabı verdim tabikide erken olması daha iyi .
benimhalaumudumvar mrveefe12 eşimin yeğenini yaptırdılar geçen sene yazın 2 bucuk yaşındaydı.Cocuk 1 hafta yürümedi aciyo diyodu.Hala da tuvaleti gelince aciyo diyor.Psikolojisi bozuldu çocuğun.Bence sonra yaptirin