Bebeğim bir buçuk ay önce falan bronşit oldu sonrasında bir türlü burun tıkanıklığı geçmiyor. Özellikle akşamları uykusu var uyutuyorum yattığı anda burnu tıkanıyor ağlıyor ağladıkça daha çok tıkanıyor. Burnunu her gün iki üç kez açıyorum,odayı 22 derece ayarladım buhar makinesi kullanıyorum. Toz olsun hemen üç dört kere hapşurur alerjik mi acaba😔