Bugün 4. ay aşılarını olduk zaten huysuzdu iyice huysuzlaştı çıldırmak üzereyim sürekli yırtınırcasına ağlıyor evin içinde gezdirmekten mahvoldum hafif ateşi vardı yarım çay kaşığı ateş düşürücü verdim ağrısını ateşini alsın diye biraz durup tekrar çığlık atıyor bilenler söylesin nasıl başedeceğim