Sürekli kucak istiyo kucak yetmiyo gezmek istiyo gezdiriyom ona da ağlıyo oturmak istiyo oturunca da ağlıyo karnı acıkıyor ağlıyor emiyor ağlıyor uykusu geliyo ağlıyo ama yarım saat uyuyo uyanıyo ona da ağlıyor.hapşırıyorum ona da ağlıyor🙉misafirlikte benden başka kimseye gitmiyo orda da ağlıyor .Eşim sadece akşam işten gelince bir kere uyutuyo ama gezdirmiyo beli ağrıyomuş ama benim ağrımayan yerim kalmadı sabah yataktan dövülmüş gibi kalkıyorum şuan 4ay 18 günlük şafak kaç aaa dostlar iyi bişeyler diyin