Arkadaşlar bebeğim 7.5 aylık yani 8 ay olmasına çok az var 2 aydır ek gıda veriyorum ama alerjimiz olduğu için kahvaltıda falan ne vereceğimi asla bilmiyorum aslında hiçbir şekilde ne vereceğimi bilmiyorum. Çünkü yapabildiğim şeyler belli, irmik, yulaf unu pirinç unu ile pekmezle elma muz falan karıştırıp veriyorum yada bal kabağı havuç çorbası patates havuç başka da birsey yapamıyorum. Sürekli püre halinde yemesini de istemiyorum hani katı şeyleri de artık yesin istiyorum ama ne yapacağımı bulamıyorum nasıl yedireceğimi bilmiyorum. Tarhana içiyor bir de. Bana önereceğiniz şeyler var mı? Elimde tarif kitapları da var ama hepsinde ya süt oluyor ya yumurta. Özellikle yumurta beni çok zorluyor çünkü yumurta girmeyen birsey yok. Lütfen es geçmeyin fikri olan lütfen yazsın 🥲