gecekusu_- Aslan2023 17 günlük aynı dert bizde de var beşiğine koyduğum an ağlamaya başlıyor uyumuyor 😢
Lizbon Aslan2023 çok normal bebişim 2 aylık oldu oğlum hala uyanık yani o da memede kalmak istiyor bunlar yaka iğnemiz belirli bir süre 🙏🏼
-Eraymoms- Aslan2023 hepsi aynı canım burda gördüğüm kadarıyla 😅 bende öyle düşünüyordum hatta baya stresliydim uyumuyo neden diye
tekbasimabakiyorum Memede iyice dalana kadar bekleyin, aradan bi yirmi dk geçsin. Iyice derin dalınca koyun beşiğine