Ya oğlum o kadar dönem geçirdik bu ay ayrı bişey ya çok huysuz asla oyun oynamaz asla bırakmaz ki tazgaha bile yanaşıp yemeği yapayım asla bırakmaz koltukla oturup bı çay içelim Allah’ım bazen ağlıyorum gerçekten çok inatçı olmuş ağlamayı öğrenmiş illa dediği olana kadar ağlıyor kucak istiyor yine sabır yine şükür diye diye gün geçiriyorum ne misafir gelsin istiyorum ne bı yere gitmek istiyorum geçer mi bu vi süreç mi özeniyorum akıllı uslu oyanayan çocuklara ilk çocuk ama inanın çok yıprandım aklım uçuk hiç bir şeye enerjim kalmadı her şeye rağmen sabır şükür sadece bu bı süreçmi onu merak ediyorum 🤕😥😭