Mlkkrm Kızlar kac kere post actım kımse cevap vermedı bile konu şu depremden dolayı sütüm gitti sonra geldı bu seferde dışarda kaldık 15 gun dıye emziremedim hiç kaldıgımız yerde 1 oda 50 kısı falandık neyse sımdıde emmıyor bugun sagıp verdım nasıl gerı doner ne yapmalıyım lütfen cevp yazın
Drysmsn Mlkkrm bıraz aç bırakın Ilk kızım da bız de böyle bır durum yaşadık ebe aç bırak biraz demıstı sonra tutmuştu memeyı 1 hafta yoğun bakımda kaldığı ıcın bıberon alışmıştı Belkı sızde de ıse yarar
Beybisibeybisi Mlkkrm gezdirerek emzirmeyi denedin mi canim geze geze sirtina pat pat vura vura brn oyle astim meme reddini vir de biberonu kullanma biraz zorlansin belki ise yarar mi
dilekmertcan Beybisibeybisi Aynen benım bebegımde oylr oldu gezdırerek emzırıyorum anca oylr emıyor baya etkılı yontem
Nezonezo Mlkkrm gece uykusunda tutturun oncelıkle sonrada uyanır uyanmaz tutturun günde ac kaldıkca sureklı teklıf edın kısa surede döner ıns gecmıs olsun sızede
Ozlmclk Bebeğinizle beraber duşa girin en çok işe yarayan yöntem bence bu biraz kucağınızda sallanın uyku sersemi iken verin öyle öyle düzelir siye düşünüyorum :)
tekbasimabakiyorum Ayakta gezinirken kucağınıza alıp emzirin,benimki de geceleri meme reddi yapıyor, bu şekilde emiyor o huysuz hallerinde
Uffsananebeslk Mlkkrm asla pes edip biberon vermeyin. Ya meme ya hic. Bunu ona belli ederseniz kazanırsınız