Uyurken direnir yerken direnir 14 aylık oldu herseyimiz rezil ne gece uykusu var ne gündüz uykusu ne yemesi var ne içmesi ha bı ağlaması güzel herşeye ağlar bide dediğim gibi herşeye direnir cildirmama ramak kaldı demiycem çıldırıyorum artık kimsenin olmadığı bir odaya girip sesim kisilana kadar bağıra bağıra ağlıyorum ne anneligimin tadını çıkarabildim nede güzel bir günüm geciyor çok yoruldum