Anka29 Selam güzel anneler😊Bebeklerimiz için ek gıda sürecince neler yaptığımızı tarifleriyle beraber yazalım fikir olur herkese🌺
Ysgl26 Anka29 valla canım ben de çok başlık açtım böyle kimse cevap yazmadı.. sır gibi saklıyor anneler tariflerini 😂 sana yazarlar inşallah
Sonsuz32 Anka29 ben kızıma 4aylikken başladım ek gıdaya Yoğurt verdim ilk olarak Patates püresi Meyve püresi Sebze çorbası verdim
Mrt06 Anka29 https://instagram.com/ekgidabebekleri?igshid=YmMyMTA2M2Y= Herkes farklı veriyor kimi kendi yediklerinden az az veriyor kimisi özel olarak hazırlıyo ama özel tarif isterseniz bunun gibi sayfalarda paylaşıyorlar
Anka29 Kızım biz yemek yerken yemeklere merakla bakıyordu ağzımıza bakıyordu,sesler çıkarıyordu.Doktoruma sorarak 4.aydan itibaren ek gıdaya geçiş yaptık.Şu an 5 ay 8 günlük.Dün sebze çorbası yaptım beğenmedi. Güzel tarifleriniz varsa bekliyorum 🍴