Eclal23 bebeginiz 2 yasina gelmis ve gece beslenmeye ihtiyaci yok tabi ki, aliskanliktan kaliyor suan. Bence soyle yapin aslinda birden de kesebilirsiniz ama suan miktar bilmemekle beraber ornek veriyorum her gece 100 cc mama veriyorsanız gunden gune azaltin 100den 70e sonra 50 vs seklinde kesin. En onemli sey sabirli olun, asla meme vermeyin, mama yerine de suya gecis yapip sonra da onu kesin. Ama cok kararli ve sabirli olmalisiniz ya bu gece de bir kere mama vereyim yeter ki uyusun cok yoruldum dediginiz noktaya geldiginizde bu noktaya aman dikkat orasi kirilma noktasi cunku. Kiziniz da ilk gun cok aglayabilir cok normal ama 2. Gun 3. Gun cok daha kolay gececek her sey sizde bitiyor unutmayin🌸