Çocuğunuza nasıl ilaç içiriyorsunuz? Benmki 2 yaşında içtiği bi calpol bi ibufen tadlarıda güzel ama mümkün değil içmiyor. Şırıngayla verince dışarı çıkarıyor püskürtüyor ve kusuyor. Meyve suyula karıştırımcada anlıyor asla içmiyor. Mahvediyo beni lütfen yardım siz nasıl içiriyorsunuz??