Merhaba arkadaşlar.
Büyük kızım 3 yaşında. Küçük kızım 50 günlük. İşk kızımda böyle bir şey yaşamadığım için endişeleniyorum açıkçası. 50 günlük bebeğim sürekli uyuyor. Sanki geçen haftaya kadar böyle değildi. Şuan devamlı uyuyor. Daha doğrusu mayışık…
Sarılık hiç olmadı. Normal mi