Mlkkrm Kızlar bebegım meme reddi oldu ama sagıp vermek istiyorum siz nasıl sagıyosunuz ? Hangi pompayı almalıyım manuel mi elektriklimi ? Kac aylık bebekler?
newmom15 Mlkkrm Bn Manuel aldım pişman oldum gidip birde elektrikli aldım. Manuel de bileğim hemen yorulup agriyordu sagma yarım kalıyordu elektrikli aşırı rahat İmkanımız varsa çiftli alin birini sagarken diğeri akıyor ama tek taraflida iş görüyor. Ben cift taraflı aldım tek taraflı kullanıyorum iki elimle biberon tutmak zor geliyor
Mlkkrm newmom15 Peki hangı marka tercih ettiniz birde bebegınız kac aylık gunde kac kere sagım yapıyorsunuz
Ecayb Genelde çift pek önerilmiyor. Sanırım makine gücünün azaltıyor diye. Benimkide cift ama ben tek kullanıyorum. Ameda finesse kullanıyorum, çok memnunum
Seydag Mlkkrm ben mochi kullandım manuel. vakumla kendisi çekiyor elle sıkmak gerekmiyor. Hem de elektrikli aldım aynı anda ikisini de sağdım. Baby ne aldım elektrikli en ucuzu da en pahalısı da aynı işlevi görüyor. Ama tabi keşke memeyi kabul etmesinin bir yolunu bulsanız. İnşallah çözülür o durum
Mlkkrm Seydag Keşke bulsam depremden dolayı korktuk sutum gıttı sonra geldı bu defa dısarda kaldık dıye veremedım sımdıde içmiyor ne yapacagımıda bılmıyorum
durukusunannesi_ Mlkkrm benim kızım 3 ay 22 günlük ben baştan beri süt sağdım almadı hiç malesef aşırı yorucu ama süt alıyor diye dayanıyorum günde 7 8 kere oturuyorum o makinanın başına lansinoh tekli memnunun aylardır kullanıyorum
Ecayb Mlkkrm tekli al bence. Ben emzirme danışmanı ile çalıştım tekli önermişti o da. Mochiden herkes memnun ben hiç kullanmadım, araştırmadım da ama onuda önermemişti. Nedenini kullanmadığım için sormadım 🤷🏻♀️