Kızlar aranızda şeker hastası olan varmı benim malesef gebelik şekerim kaldı ilac kullanıyorum bazen elim ayağım titriyor elim kolum boşalıyor bayılacak gibi oluyorum şekerim çıkıyor mu düşüyor mu o an ne anlama geliyor internete hep farklı şeyler yazıyor