Helensmomy 3 haftalık bebeğimi gaz sancısından dolayı çok zor uyuttuk. Şimdi de çok hızlı nefes alıp verdiğini farkettim, sizce neden?
OzlemCann Helensmomy periodik olarak normal daha biz gibi nefes alio vermeyi ögrenmeleri gerekiormus ilk oglumda ögrensim bende