Ozhanoslem Kizlar hem emzirip h yüksek tansiyon hastası olan var mı ? Varsa bebeğiniz kaç aylık kullandığınız ilaç ismi nedir ? Banada bugün doktor verdi fakat kullanmakta çok kararsızım
Mbrre Ozhanoslem doğumdan sonra düşmeyen tansiyonum nedeniyle 1 buçuk ay adalat kullanmıştım adı buydu sanırım kırmızı bir.hap ti
PotterheadMom Ozhanoslem Kronik hipertansiyon hastasıyım ben. Hamilelikte de ilaç kullanmıştım. Doğumdan sonra Adalat kullanmaya başladım. Emzirirken rahatlıkla kullanılabilen bir ilaç, doktorunuz size de bunu vermiştir muhtemelen.
PotterheadMom Ozhanoslem Prospektüsüne baktım, “LERCADİP’in emziren kadınlarda kullanılmasına ilişkin veri mevcut değildir. Emzirme döneminde LERCADİP® kullanılmamalıdır” diyor. Siz doktorunuza emzirdiğinizi söylediniz mi? Tekrar bir danışın isterseniz.
Bebisannesi Ozhanoslem bende bu ilacı kullanmalimiyim yeni yazdı doktor hamile kalırsam sorun olurmu acaba
Ozhanoslem @PotterheadMom bebeğimin 2 aylık olduğuna kadar söyledim ilginize tesekur ederim bu arada bir başka doktora daha danismakta yarar var o halde
Ozhanoslem @Bebisannesi bende yüksek tansiyon hastasıyım ve hamile kalmadan önce Atacan ve lacipil diye hap kullanıyordum fakakt hamile kalınca benim doktorum hap kullanmak yerine tansiyon takibi yaparak ilerlemiştik hamileyken hap kullanmadım bı yuzden sizi yanlış yönlendirmek istemem. Bu yazidigim hapa gelincede emzirme döneminde bir hafta kadar kullandım fakat ben bı faydasını görmedim