İyi akşamlar arkadaşlar benim bebeğim 14 aylık emerken böyle ekşi bişey ağzına verirsinde tiksinir ya öyle oluyo bi iki çekiyo öyle yapıyo sütümün tadına baktım hafif tuzlu gibi geldi değişik bişeyde yemedim bana mı öyle geldi bilmiyorum niye olabilir sizce